Przejdź do głównej zawartości

Pieczarki pieczone

Co robicie z pieczarkami? Ja bardzo lubię pieczone, są bardzo delikatne. Mimo, dodawania do nich sporej ilości ostrej papryczki mają  lekko słodkawy smak. Pieczarki pieczone wspaniale sprawdzają się jako dodatek do dania, a także jako przekąska 💚 


NieSól - Pieczarki Pieczone 💚


składniki

pieczarki (często wybieram te mini, ale te normalnych rozmiarów, też się sprawdzą)
posiekana ostra papryczka (można pominąć)
czosnek, kilka ząbków
oliwa z oliwek
tymianek
pieprz
sól


: Pieczarki umyj i osusz. Zrób to dokładnie ponieważ wchłaniają wodę. Do miski wrzuć osuszone pieczarki, czosnek (możesz go nie obierać, po upieczeniu możesz go po prostu zjeść lub wykorzystać inaczej np. jako smarowidło do kanapek), posiekaną papryczkę, przyprawy. Wszystko polej oliwą. Dokładnie wymieszaj. Pieczarki rozłóż na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, najlepiej tak aby się nie stykały. Piecz w 180 stopniach przez 40 minut. 


Smacznego ❤.






Komentarze

Popularne

Bułki owsiane z twarogiem

Bułeczki owsiane z twarogiem, na słono. Ulepiłam takie nie za duże  😋   Jeżeli wolicie klasycznie, możecie zrobić normalnej wielkości. Każde sprawdzą się na śniadanie, czy kolację. NieSól💚 Bułki owsiane z twarogiem składniki 1 kostka twarogu (250 g) 1/2 szklanki otrębów 1/2 szklanki płatków owsianych 1 jajko 4-5 łyżki siemienia lnianego 3-4 łyżki pestek słonecznika 1 łyżka czarnuszki 2 łyżki sezamu 1 łyżeczka proszku do pieczenia sól, pieprz, curry NieSól💚 Bułki owsiane z twarogiem : Twaróg z jajkiem blendujemy na gładką masę. Dodajemy resztę składników i wszystko dokładnie mieszamy łyżką. Rękoma (najlepiej mokrymi) tworzymy kule o dowolnej wielkości i układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Bułeczki pieczemy w 190 stopniach przez 25 minut. Do ładnego zarumienienia się.  Smacznego ❤

Babeczki wysokobiałkowe

Babeczki wysokobiałkowe. Super sprawa po treningu 🏃. Łatwo zapakować je w pudełko. Fajnie smakują! To kto piecze, żeby mieć co jutro zabrać na trening?  Przepis znalazłam u _katnova_, odrobinę zmodyfikowałam, wypróbowałam, posmakowały (i to jeszcze jak!), no to się dzielę 💚 NieSól💚 Babeczki wysokobiałkowe składniki 120g ricotty 100 ml białka jaj 1 jajko 60+/- g budyniu bez cukru* 30 g odżywki białkowej (u mnie ryżowa) 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia 1 średni banan lub 50 g owoców (ja wybrałam porzeczki)** słodzidło - opcja, jeżeli wolicie słodsze dodajecie 2-3 łyżki miodu  *👆 wielkość opakowania budyniu może być dowolna od 40 g w górę **👆przy wersji z bananem bardzo fajnie sprawdzają się budynie smakowe (np. o smaku krówki) : Wszystkie składniki zblenduj. Przelej do foremek na muffinki. Piecz 20 minut w 180 stopniach. Smacznego ❤

Mazurek a'la snickers

NieSól'owy Mazurek Wielkanocny wskakuje na bloga. W sumie może bardziej zamiennik mazurka, bo taki trochę legal 👊  W smaku przypomina baton snickers, jest 5cio składnikowy i co ważne bez pieczenia 😋   💚  Bardzo Was zachęcam do zrobienia takiego ciacha na Święta, będziecie mieli co podjadać. NieSól💚Mazurek snikersowy Fit składniki 2 szklanki płatków owsianych 4 łyżki płynnego oleju kokosowego 2 łyżki płynnego miodu 130g serka mascarpone 100g masła orzechowego słodziło  (opcja -ja nie dałam) 3 kostki gorzkiej czekolady (opcja) migdały do przystrojenia  :migdały zalej gorącą wodą, zostaw na kilkanaście minut, odsącz i zdejmij skórki. spód 2 szklanki płatków owsianych 4 łyżki rozpuszczonego oleju kokosowego 2 łyżki płynnego miodu (jeżeli wolicie mocno słodkie dodajcie więcej słodzidła) : olej i miód rozpuść, fajnie jak są leciutko ciepłe wtedy fajnie łączą się z płatkami. Płatki, olej i miód zblenduj na drobno (ja użyłam malaksera